sobota 17. prosince 2011

Teď jsi jen někým, koho jsem kdysi znala

Tuhle píseň poslouchám už asi týden. Ten muž mě nehorázně přitahuje, nejen svým hlasem ale i jeho očima, krásnými a zelenými...Jedná se o Wouter "Wally" De Backera, profesionálně známého jako Gotye. Je to australský hudebník a skladatel, který hraje už od roku 2001. Píseň Somebody That I Used To Know nazpíval se zpěvačkou Kimbra. Tato slečna pochází z Nového Zélandu a je o rok mladší jako já. Tady má hold někdo talent a štěstí :-D. Zpívá od roku 2005 a u mě se zapsala songem Settle Down. Hrozně se mě líbí její velká pusa, jsem uchyl vím, ale je to tak...Tak tedy tady je jejich pravdivý duet. Aspoň tedy pro mě pravdivý. Text, který jsem si našla na netu v českém překladu, vypovídá o situaci, která se mi stala před měsícem...Cítím to stejně jako ten muž...

Snad se taky zalíbí jako mě...behaju mi zimomriavky
Bay*

3 komentáře:

  1. fíha, fotka v záhlaví je úžasná!

    OdpovědětVymazat
  2. tyjo Ivi, neříkam to skoro vůbec...ale taky se mi líbí, je to i proto, že mě tam není vidět do tváře :D

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, já jsem z té fotky taky nadšenáááá))) Ivča mi o ní básnila, tak jsem tě přišla navštívit:)

    OdpovědětVymazat