pondělí 12. prosince 2011

Zkruhu

V sobotu 11.12. jsem si udělala menší, kratší, delší výlet do Znojma na charitativní akci pro děti trpící motýlí nemocí. Je to nemoc, kdy mají lidé svou kůží tak jemnou a citlivou jako motýlí křídla, například velmi těsné oblečení je okamžitě potrhá. No a tuto akci uspořádal republikově známý tatér Ondrash, který má své sídlo právě ve Znojmě. O co se jednalo? Ten kdo se zůčastnil dal minimální příspěvek 400 korun a mohl si nechat vytetovat kamkoliv na své tělo symbolický kruh, proto název celé akce Zkruhu. Letos se jednalo o druhý ročník a v konečné fázi bylo 107 potetovaných a částka se vybrala taky oproti loňsku ohromně velká. Pozor nebyli zde jenom češi, měla jsem tu čest použít i svou trapnou angličtinu a pokecat si s rakušankama...
Ondrash na to nebyl sám, pozval si své kolegy ze salónu a i další tatéry z Ostravy, Brna a i ze slovenského Púchova (ženy i muže)

  
na malý prostor bylo lidí překvapivě hodně, no ne???

tato slečna tam seděla skoro třičtvrtě hodiny...ale dílo z toho vzniklo úžasné...

Mimochodem i já jsem se nechala okrouškovat, sice jen malinkatým koužkem, ale hlavně, že jsem pomohla dětičkám...
Vidíme se na této akci příští rok...
Bay*


Žádné komentáře:

Okomentovat